Membuat Folder Jadi Tembus Pandang [Hp Java]

Assalamualaikum,,,,,,,,, 
Hai sobat senusa sebangsa apa kabar hari ini baik kan semoga saja ya,,Ok langsung Seperti judulnya membuat Folder Di Hp Java dengan Transparan atau dengan kata lain Tembus pandang,Ok sudah tau maksud dengan postingan kali ini bagus,,, langsung Kita simak caranya Cek Idot Gantilah Nama folder kamu misalnya Video diubah dengan menambahkan Kata .ota dibelakang Nama folder Contoh: Video.ota atau my musik.ota begitu aja atau bisa juga ditambah dengan .nth Contoh Video.nth 
Gampang Kan...!!! 
Liat hasilnya pasti Itsss Mantap,,!
Terima kasih telah membaca Artikel Membuat Folder Jadi Tembus Pandang [Hp Java] . Jika Anda ingin Copy Paste Artikel ini, Harap cantumkan Link Membuat Folder Jadi Tembus Pandang [Hp Java] sebagai sumbernya.

1 Response to " Membuat Folder Jadi Tembus Pandang [Hp Java]"

  1. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman kepada saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk menjalankan, sehingga satu hari setia bahawa seorang kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam tempoh 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan mengasihi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    BalasHapus

close
Banner iklan disini